QUIS UT DEUS ?!

sreda, 1. oktober 2014


ZGODOVINA SE PONAVLJA - UČIMO SE OD NJE!

ALI KOT BI DEJAL PRIDIGAR: "NIČ NOVEGA POD SONCEM."

papež Janez XXII.



Papež Janez XXII. je bil drugi avignonski papež, ki je vladal od 1316 do 1334 - 18 let. 1323. leta je kanoniziral dominikanca, Tomaža Akvinskega, največjega in najpomembnejšega teologa in Cerkvenega učitelja.

1330. leta je prišlo na dan, da papež uči, da bodo morali zveličani čakati do Sodnega dneva, preden bodo deležni sreče blaženega gledanja Boga. Ta nauk je bil v popolnem nasprotju z vso dotedanjo 1300 letno tradicijo Katoliške Cerkve.

Celotni Katoliški svet je bil vzemirjen, kajti sensus fidei ali verski čut vernikov je bil takrat še živ in nepokvarjen. Seveda so se našli ljudje okrog papeškega prestola, ki so papežu odobravali, a tudi takšni, ki so rekli tej nepravoverni novotariji odločni NE. Med temi slednjimi so se še posebno odlikovali dominikanci, čeprav je ravno papež Janez XXII. kanoniziral sv. Tomaža Akvinskega.

Z vseh koncev sveta so začeli prihajati protesti proti tej papeževi novotariji. Papež je poslal na dvor Francoskega kralja Filipa VI. dva svoja teologa, Gerarda Odonisa ali Eudesa, minoritskega ministra generala in enega izmed redkih dominikacev, ki je podpiral papeževo novotarijo, patra Arnolda od Sv. Mihaela. Ko je kralj Filip VI. slišal pridigati to novotarijo minorita Gerarda, je izjavil, da ga ima za heretika, in da ga bo dal sežgati na grmadi, če ne prekliče svojih škandaloznih trditev.

Naj poudarim, da je francoski kralj Filip VI. vedel, da se papež Janez XXII. moti in to si mu je tudi upal brez strahu povedati. Tudi teologi sorbonske Univerze so odločno protestirali proti temu novemu nauku, nasprotnemu vsej dotedanji tradiciji. Papež je sicer trdil, da se o njegovem nauku sme svobodno debatirati, a hkrati je vse nasprotnike nauka kaznoval, dominikanca Thomasa Walleisa je dal celo zapreti v inkvizicijski zapor, tiste pa, ki so z njim držali, je pa privligiral.

Verniki so bili enega srca in enega duha v obrambi tradicionalnega nauka o takojšnjem blaženem gledanju zveličanih po smrti. Francoski dvor se je skupaj z njimi zavzel za zaprtega dominikanca, tako da je papež moral popustiti in je patra Thomasa oktobra 1333 premestil v papeško palačo - a še vedno kot zapornika, ker je branil Katoliško tradicijo in ni sprejemal papeške novotarije v nasprotju z njo.

Francoski kralj Filip VI. je sklenil napraviti red, kajti po katoliškem svetu je dobesedno vrelo. Zato je 19. decembra A.D. 1333 sklical komisijo 23 teologov pod vodstvom dominikanskega patriarha v Jeruzalemu, Petra de la Palud. V navzčnosti kralja, mnogih škofov, duhovnikov, redovnikov, princev in vernikov so enoglasno potrdili tradicionalni nauk o blaženem gledanju zveličanih takoj po smrti. 2. januarja A.D. 1334 so napisali in podpisali posebno veroizpoved, ki so jo podpisali še s šestimi drugimi teologi. Še isti dan so jo poslali papežu Janezu XXII. z vsem spoštovanjem do Kristusovega namestnika, a s popolno odločnostjo braniti Katoliški nauk o blaženem gledanju, kljub temu, da je bil papež vse bolj agresiven v zagovarjanju svoje novotarije.

Papež je končno ugotovil, da mu stoji naproti 1300 letna Katoliška tradicija in skupaj z njo ves katoliški svet v obrambi pravovernega nauka. Zato je 3. januarja sklical konzistorij in se pokazal zelo tolerantnega do svojih nasprotnikov. Zatrdil je, da svojega novega nauka ni hotel dogmatizirati.

20. marca je obvestil kralja Filipa, da je patra Thomasa Walleysa premestil iz inkvizicijskega zapora v papeško palačo in mu zagotovil, da bodo z njim lepo ravnali. A kljub temu je ostal pater zapornik vse do izvolitve novega papeža Benedikta XII.

3. decembra A.D. 1334 je papež začutil, da ga Jezus kliče pred svoj Sodni stol, zato je sklical kardinale in škofe z rezidenco v Avignonu ter javne notarje. V njihovi navzočnosti se je javno odpovedal svojemu napačnemu učenju o blaženem gledanju zveličanih po smrti. Potrdil je tradicionalni nauk, da zveličani gledajo Boga takoj po smrti, takoj ko so prosti vseh časnih dolgov. Takoj naslednjega dne, 4. decembra pa je umrl v ozračju globoke pobožnosti.

Papež Janez XXII. je torej na smrtni postelji priznal to, česar prej v štirih letih ni hotel priznati - da se moti v svojem nauku o čakanju zveličanih na blaženo gledanje Boga do Sodnega dne. Ta nauk je dal pridigati tudi vsem, ki so ga v tej njegovi zablodi podpirali.

Njegov naslednik papež Benedikt XII. je 29. januarja A.D. 1336 pravi nauk, da zveličani gledajo Boga takoj in ne šele, ko bo Sodni dan, dogmatiziral v konstituciji Benedictua Deus.

Papež Janez XXII. je bil mislil, da sme spreminjati nauk Cerkve, tako kot danes modernisti po koncilu mislijo, da smejo spreminjati Tradicijo in trad. sv. mašo po svojih željah. Je pa ena velika razlika med Katoličani takratnega in našega časa. Za časa papeža XXII. so se Katoličani - laiki in kleriki, škofijski duhovniki in redovniki - enodušno po vsem svetu dvignili v obrambo tradicionalnega nauka proti papeževi zablodi in novotariji. Danes je pa ravno obratno, enodušno podpirajo modernistične zablode 2. vat. koncila in koncilskih papežev, ki jih celo hočejo imeti ekspres za svetnike. Za časa papeža Janeza XXII. so vedeli, da papež ni nad vero, temveč je v službi vere, da ni nezmotljiv v vsem, ampak samo v posebnih primerih. Danes večina Katoličanov zmotno misli, da je papež nezmotljiv v vsem kar govori ali počne, in da se ga mora v vsem ubogati brez razmišljanja. Kakšna zabloda!

Bog je krizo okrog papeža Janeza XXII. končal v štirih letih prav zato, ker so se Katoličani vseh rangov tako goreče in enodušno potegnili za Tradicionalni pravi nauk proti papeževi zablodi. Modernistična kriza modernistične sekte, ki vlada v Cerkvi, pa se vleče že cca. 50 let, ker se je našel samo en nadškof, Marcel Lefebvre, in škof Castro de Mayer, ki sta rekla odločno ne modernizmu - skupaj s peščico tradicionalnih Katoličanov.

Zadnjih 50 let so modernistični inovatorji na vse kriplje spreminjali Katoliško vero: spremenili so mašo, vzeli cerkve, pridigali krivo vero, v svetišča so pripelajli rock bende, obhajilo delijo stoje in na roke, da padajo delčki hostij po tleh in ljudje teptajo našega evharističnega Gospoda pod svojimi nogami, papeži so molili s pogani in v njihovih poganskih gajih, poljubljali koran in hodili v mošeje, protestantske in judovske shodnice, prosili sv. Janeza Krstnika, naj varuje islam, poljubljali roke prosodomitskim duhovnikom, dovolili duhovnikom, da so oskrunjali tisoče mladih in najmlajših...

Dokler bodo Katoličani poslušni modernizmu in modernistični sekti in zato neposlušni vsem 260 predkoncilskim papežem in vsej 2000 letni Katoliški Tradiciji, bo kriza trajala naprej in duše bodo padale v pekel. Bog hoče, da se z Njegovo pomočjo zlu in zablodi upremo in ju obsodimo. Kajti Nebesa si moramo zaslužiti!