QUIS UT DEUS ?!

sobota, 25. junij 2016

25. OBLETNICA SLOVENSKE DRŽAVE

Bogu hvala in Mariji, da smo se osamosvojili! Za to milost sem začel moliti - da bi šla JLA iz Slovenije - ko sem prišel iz vojske A.D. 1979.
V JLA se je veliko govorilo o bratstvu in edinstvu - delalo in živelo se je pa čisto drugače.
Samo zato, ker sem bil Katoličan in ker sem hotel postati Katoliški duhovnik, so me preganjali in me hoteli na vsak način moralno pokvariti ter spreobrniti.  Rekli so mi, da bodo šli povsod za mano, če bom postal duhovnik, in uničili mene in moje delo.

Zato sem prišel do logičnega zaključka, da takšna Jugoslavija in takšna vojska ne moreta biti po Božji volji - in sem začel moliti, da bi JLA šla iz Slovenije. Pri Bogu je vse mogoče, pravi sv. Pismo.
Potem sem se udeležil ustanovnega zbora prve povojne Krščanske stranke in sem med podpisniki njene ustanovitve. Bil sem član njenega izvršilnega odbora. Malo pred njeno zmago na prvih nekomunističnih volitvah sem odšel v Semenišče in postal Katoliški duhovnik.
Po 10 letih, kar sem začel moliti, je odšel iz Slovenije zadnji JLA vojak.
Potem sem odkril tradicionalno tridentinsko sv. mašo in vero. Zgodba se je ponovila, samo da so v tem primeru udarili po meni namesto komunistov modernisti v Katoliški Cerkvi.

Če hoče Slovenija preživeti, mora postati Katoliška država ali Katoliško kraljestvo s Katoliško ustavo, v katerih bo zapisanih 10 Božjih zapovedi in 6 resnic Katoliške Cerkve.
Zato moramo moliti v ta namen, kajti tudi samostojna Slovenija leži na Božji Zemlji, na kateri morata vladati Kristus Kralj in Marija Kraljica. In če ne bosta vladala v Sloveniji, bo malo Slovencev prišlo v Nebesa - to je pa edini smisel in cilj našega zemeljskega življenja.

KRISTUS KRALJ IN MARIJA KRALJICA, PROSITA ZA NAS, DA BO SLOVENIJA POSTALA ČIMPREJ  KATOLIŠKA SLOVENIJA S KATOLIŠKO USTAVO IN ZAKONI! HVALA VAMA!
 
VSI SLOVENSKI MUČENCI IN SVETNIKI V NEBESIH, PROSITE ZA NAS! HVALA VAM!