QUIS UT DEUS ?!

petek, 19. avgust 2016

PREČUDOVIT MARIJIN PRIVILEGIJ ZA NJENE DUHOVNE OTROKE V URI SMRTI

MARIJINA SMRT IN MARIJIN PRIVILEGIJ


Devica Marija je razodela čast. redovnici in prednici Mariji iz Agrede, da ji je Jezus dal na voljo, da gre v Nebesa tako, da umre ali brez smrti. Marija se je odločila, da bo posnemala Božjega in svojega Sina.

Jezusu je bila ta Marijina odločitev tako pri Srcu, da ji je podelil poseben privilegij:

Vsak, ki bo Devico Marijo klical na pomoč ob smrti v čast Marijini blagoslovljeni smrti, za katero se je svobodno odločila, bo deležen Marijine posebne pomoči in varstva pred hudiči. Devica Marija ga bo privedla pred Jezusov Sodni stol in zanj prosila.

Bl. Denis Kartuzijan je izjavil: "Tisti, za katere Kraljica usmiljenja posreduje, so zagotovo rešeni in kraljujejo v Nebesih."


MOLITEV NA ČAST PRIVILEGIJA DEVICE MARIJE ZARADI NJENE PROSTOVOLJNE SMRTI ZA VARSTVO V SMRTNI URI

Božja in moja Mati Marija, Ti si se svobodno odločila, da boš posnemala svojega Božjega Sina ter umrla, čeprav si bila brez izvirnega greha. Jezus ti je zato podelil prečudovit in izredno pomemben privilegij, da moreš vsem, ki Te vdano prosijo, pomagati ob smrtni uri tako, da jih varuješ pred hudiči, jih sama privedeš pred Sodni stol usmiljenja in zanje tu posreduješ.

Prosim Te, izprosi mi milost, svojemu ubogemu otroku, da Te bom v smrtnem času prosil za to milost tega privilegija, saj brez Jezusa ne moremo ničesar narediti.

Varuj me moja ljuba Mati Marija v smrtni uri pred hudiči. Privedi me pred Jezusov Sodni stol usmiljenja in posreduj tu zame, da bom rešil svojo ubogo dušo ter šel hvalit v Nebesa z vsemi angeli in svetniki Troedinega Boga! Tam bom Njemu, Jezusu in Tebi vso Večnost hvaležen za to veliko milosti in za vse milosti, ki sem jih prejel po Tvojem Brezmadežnem Srcu v svojem življenju. Po Kristusu, našem Gospodu.Amen.