QUIS UT DEUS ?!

sobota, 27. avgust 2016

ZDRAVA DUHOVNIŠKA DUHOVNOST IN DEVETDNEVNICA PRED PRAZNIKOM SV. PIJA X.

Christus Rex


Posted: 26 Aug 2016 08:00 PM PDT

Prenosimo tekst objavljen na službenoj stranici Njemačkog distrikta Svećeničkog bratstva sv. Pija X. (fsspx.de).

***

Jedan mladi biskupijski svećenik iz Hrvatske je usavršio svoj studij u Međunarodnoj bogosloviji Presvetog Srca Isusovog u Zaitzkofenu. U vrijeme svog boravka ondje pristupio je Svećeničkom bratstvu sv.
Pija X. i u ljeto 2016. preuzeo je svoj prvi apostolat. Kao oproštaj od Bogoslovije održao je 2. srpnja u prisutnosti biskupa Bernarda Fellaya i rektora p. Franza Schmidbergera jedan lijepi nagovor.

Preuzvišeni biskupe, velečasni oče rektore, draga braćo u svećeništvu, dragi bogoslovi, časna braćo, sestre, dragi vjernici,

na jednoj Misi koju sam ovdje služio još kao mladomisnik spomenuo sam da sam kao bogoslov često razmišljao o tome kako bi trebala izgledati jedna idealna bogoslovija. Stalno sam razmišljao što bi u jednoj uobičajenoj modernoj bogosloviji trebalo promijeniti - što ukinuti, a što uvesti. No kada sam po prvi puta došao ovamo, mogao sam odmah ustanoviti - da, upravo to je idealna bogoslovija koju sam si zamišljao. Taj dojam nije bio samo prvo oduševljenje, već nakon dvije i pol godine koje sam ovdje proveo mogu još jednom potvrditi to uvjerenje. Kao što sam kazao u našem filmu o Bogosloviji, ovdje se radi o jednoj cjelovitoj svećeničkoj formaciji. Ponajprije bih tu osobno istaknuo važnost molitve i duhovnog života. U jednoj atmosferi bez tišine, sa stalnim nezadovoljstvom u modernoj Crkvi, ne može se istinski duhovno rasti. Već prve posjete ovdje, prije nego sam konačno pristupio, doživio sam uistinu kao duhovne obnove i nadam se da sam ovdje postao ne samo malo pobožniji, kako to otac rektor zna kazati, nego da odavde mogu ponijeti sa sobom jednu zdravu svećeničku duhovnost.

Onda dolazi teologija. Vidljivo je što se sve krivo naučava u modernoj Crkvi i u tom pogledu sam već imao jednu jasnu sliku; ali kada se upozna pravi katolički studij, tada se također uvidi što se sve propušta i koja su tu još blaga katoličkog nauka sadržana. Konačno, veličanstvena liturgija koju se ovdje može doživjeti, s punom opremom - što se tiče ceremonija i pjevanja. Tek sada, kada se moram oprostiti, mogu vidjeti što će mi sve nedostajati. Sve drugo se još nekako može nadomjestiti, ali liturgijski život u bogosloviji je nešto jedinstveno.

Želio bih cijelim srcem zahvaliti, ponajprije Vama, Preuzvišeni, što ste me primili u Bratstvo i za podršku koju pružate našem apostolatu u Hrvatskoj. Iskazali ste nam veliku čast kada ste prošle godine u listopadu posjetili Zagreb. Prije nego mi je otac rektor priopćio da ćete doći, to je moglo kako za mene, tako i za naše vjernike, biti samo san. To ja za našu zemlju bila velika milost i nadam se da ćemo za Vaš sljedeći posjet imati već, ako ne pravu crkvu, onda barem kapelu.

Zatim zahvaljujem našem dragom ocu rektoru koji mi je ovo cijelo vrijeme bio poput duhovnog oca. Srdačno hvala za sve. Vi ste kroz različite inicijative stvorili početke našeg apostolata - Križarska vojna, službeni glasnik. Posjetili ste Hrvatsku tri puta da biste izravno, na licu mjesta, dali svoj doprinos. Bilo je milost učiti iz Vašeg primjera kao i velikog osobnog iskustva.

Hvala i našim profesorima za njihov trud. Uzeo sam od njih nekoliko skripti da ne misle, da sam prekinuo svoj studij.

Zatim našim bogoslovima - u nekima od vas mogao sam prema osobnom karakteru i sposobnostima točno prepoznati neke od svojih kolega iz prijašnje bogoslovije. Ali oni su nažalost dobili jednu sasvim drugu formaciju. Budite zahvalni što ste mogli biti u jednoj pravoj katoličkoj bogosloviji. To je uistinu velika milost na kojoj moramo dragome Bogu uvijek biti zahvalni.

Hvala i našoj časnoj braći i sestrama koji svojim radom puno pridonose ovoj bogosloviji.

I za kraj, ne želim nikako kazati: ,,kamo ja idem, vi ne možete doći", naprotiv, nadam se da će i neki od vas jednog dana doći i pomoći u izgradnji našeg apostolata u Hrvatskoj. Vjerujem da se otvara jedna lijepa mogućnost još puno toga učiniti za očuvanje vjere u Hrvatskoj i nadamo se da će dragi Bog blagosloviti naše djelo. Srdačno preporučam tu nakanu u vaše molitve i još jednom kažem: Bog plati za sve!

p. Marko Tilošanec

Posted: 26 Aug 2016 09:17 AM PDT

Slavni papa Euharistije, sv. Pio X., ti si težio ,,obnoviti sve u Kristu. Izmoli mi istinsku ljubav prema Gospodinu Isusu Kristu da bih mogao živjeti samo za Njega. Pomozi mi steći živu revnost i iskrenu volju težiti za svetošću života i da se mogu okoristiti bogatstvima svete Euharistije, koja je i božanska Žrtva i Presveti Sakrament. Po svojoj ljubavi prema Mariji, Majci i Kraljici, užezi moje srce istinskom i nježnom pobožnošću prema Njezinom Bezgrješnom Srcu.

Blagoslovljeni uzoru svećeništva, izmoli nam svete, učene i predane svećenike i umnoži broj vrijednih svećeničkih i redovničkih zvanja. Rasprši svu pomutnju, mržnju i očaj i oslobodi nas od pošasti modernizma. Usmjeri naša srca prema istinskom miru tako da se svi narodi podlože vlasti Krista Kralja. Amen.

Sv. Pio X., moli za mene! (Ovdje spomenite svoju nakanu)

(za privatnu uporabu)