QUIS UT DEUS ?!

ponedeljek, 4. avgust 2014

PRAVO PISMO NAŠEGA GOSPODA JEZUSA KRISTUSA

  
   Pred dvema letoma je šla gospa Kathleen Heckenkamp z možem Danielom in hčerko Lauro drugič v Kolubijo v Bogoto za posvojitev otrok. V Bogoti je eksplodiral avto bomba deset minut po tem, ko so šli oni tam, ubil nekaj ljudi in jih ranil kakšnih 50, hčerka je morala na urgenco zaradi pika nekega insekta, državni uradi so kar naprej stavkali in vse skupaj se je zavleklo v dva meseca. Njihova kartica se je začela prazniti in niso vedeli, kaj narediti.

        Nekdo jim je poslal po e-pošti "Pravo pismo našega Gospoda Jezusa Kristusa" 3. julija, dva dneva po prazniku Jezusove predragocene Krvi, kateri je ves mesec julij posvečen. V Jezusovem pismu pa je tudi molitev na čast Jezusovim kapljam Krvi, ki jih je izgubil na poti na Kalvarijo. Heckenkampovi so molili to molitev in vsak je imel pri sebi kopijo Jezusovega pisma.
       Zgodaj zjutraj 4. julija so prejeli nujen telefonski klic iz državnega urada za posvojitve, naj se v pol ure oglasijo tam. Po divji vožnji s taksijem skozi mesto so podpisali zaključni posvojitveni odlok in 11. julija, čez teden dni, so bili z otroki že na varnem doma v Ameriki.
       Pri Bogu ni slučajev in naključij, pri Bogu je samo Božja Previdnost. Tako pravi tradicionalno katoliško načelo. Zato Heckenkampovi nosijo pri sebi prepis Jezusovega pravega pisma, ki ga je blagoslovil sv. oče, papež Leon XIII. Drugi del pod papeževim blagoslovom je bil najden v Franciji 2. januarja A.D. 1750 in obstaja moralno prepričanje, da je tudi nadnaravnega izvora. Po mnogih poročilih, ki so na spletu, je Bog velikokrat čudežno posredoval v povezavi z Jezusovim pravim pismom.

************

POSVEČUJOČ KAPLJE KRVI, KI JIH JE NAŠ GOSPOD IZGUBIL NA NJEGOVI POTI NA KALVARIJO
 
Prepis pisma Molitve, ki so ga našli v svetem Grobu našega Gospoda Jezusa Kristusa v Jeruzalemu, ohranjenega v srebrni škatli od njegove Svetosti in od cesarjev in cesaric Krščanske vere.

Sveta Elizabeta, madžarska kraljica, je s sv. Matildo in sv. Brigito želela vedeti nekaj o trpljenju Jezusa Kristusa, zato je darovala goreče in posebne molitve, nakar se jim je naš Gospod Jezus Kristus prikazal  ter jim takole govoril:

Prišel sem iz Nebes na Zemljo, da bi vas spreobrnil. V starih časih so bili ljudje verni in njihove žetve so bile obilne; sedaj pa so nasprotno majne. Če hočete obilno žetev, ne smete delati ob nedeljah, kajti v nedeljo morate iti v cerkev in moliti k Bogu, da vam odpusti vaše grehe. Dal vam je šest dni, da v njih delate in en dan za počitek in pobožnost ter da strežete s svojo pomočjo ubogim in pomagate Cerkvi.
Tiste ljudi, ki rovarijo proti moji veri in sramotijo to moje sveto pismo, bom zapustil. Nasprotno pa bodo tisti ljudje, ki bodo nosili pri sebi prepis tega pisma, obvarovani smrti zaradi utopitve in nenadne smrti. Varni bodo pred vsemi nalezljivimi boleznimi in pred strelami; ne bodo umrli brez spovedi in  bodo obvarovani pred njihovimi sovražniki  in pred roko krivične oblasti in pred vsemi njihovimi obrekovalci ter lažnivimi pričami.
Ženske v nevarnosti pri rojevanju bodo, če bodo imele to Molitev pri sebi, nemudoma premagale težave. V hišah, kjer hranijo to molitev, se ne bo nikoli nič hudega zgodilo: in štirideset dni pred smrtjo osebe, ki bo imela to Molitev pri njemu ali pri njej, se bo njemu ali njej prikazala blažena Devica - Tako je rekel sv. Gregorius.

Vsem tistim vernikom, ki bodo tri leta vsak dan molili 2 Pater, 2 Gloria in 2 Ave v čast kapljam Krvi, ki sem jih izgubil, bom podelil naslednjih 5 milosti:

1. Popolni odpustek in odpuščanje vaših grehov.
2. Rešeni boste trpljenja vic.
3. Če bi morali umreti pred izpolnitvijo treh povedanih let, bo za vas enako, kot če bi jih dokončali.
4. Ob vaši smrti bo enako, kot če bi vso svojo kri prelili za sveto vero.
5. Prišel bom iz Nebes, da vzamem vašo dušo in duše vaših sorodnikov vse do četrtega rodu.

Naj bo znano, da je bilo število oboroženih vojakov 150; tistih ki so me vlačili, je bilo 23. Sodnih krvnikov je bilo 83, udarcev, ki sem jih prejel po moji glavi je bilo 150, tistih po trebuhu, 108; brc v ramena 80. Vodili so me zvezanega z vrvmi za lase, 24 krat; pljunkov v obraz je bilo 180; po telesu so me udarili 6666 krat; po glavi so me udarili 110 krat; grobo so me porivali in ob 12. uri so me dvignili za lase; zbadali so me s trni in vlekli za brado 23 krat; prejel sem 20 ran  na glavi; trnov od mornarske vrvi s trni, 72; vbodov trnov na glavi, 110; smrtnih trnov v čelo, 3. Potem sem bil šiban in oblečen kot zasmehovan kralj; ran na telesu je bilo 1000. Vojakov, ki so me vodili na Kalvarijo, je bilo 608; tistih, ki so me stražili, so bili 3 in tistih, ki so me zasramovali, je bilo 1008; kapelj Krvi, ki sem jih izgubil, je bilo 28430.

BENEDETTA DA SS., PAPEŽ LEON XIII., IN ROMA 5 APRILE 1890
 
************

       Vsi tisti, ki delajo na nedeljo, bodo prekleti od mene, kajti na sveti dan morate počivati, iti v cerkev, se udeležiti vseh Božjih služb, da boste vi in vaš rod blagoslovljeni. Če pa nasprotno temu ne verujete, boste kaznovani in vašim otrokom bom poslal kugo, lakoto, vojno, krče in potrese; da vam pokažem mojo jezo, boste videli znamenja na nebu, bliskanje in potrese. Tisti, ki ne bodo verjeli, da je to pismo napisala Božja veščina, in da je bilo narekovano od svetih Kristusovih ust, in ki ga bodo ohranjali skritega pred drugimi osebami, bodo prekleti od Boga in pogubljeni na Sodni dan. Tistim, ki ga bodo objavili, če bodo imeli veliko grehov in se bodo resnično kesali, da so me žalili, tudi če bodo povzročili kakšno krivico svojim bližnjim, ko me bodo prosili za odpuščanje, jim bom odpustil njihove grehe. Tisti, ki bodo to prepisali ali to brali ali, ki bodo druge nagovarjali, da bodo to brali, bodo rešeni vseh skušnjav.


***********
 
      Tradicionalni nauk Cerkve je, da je vsakdanje premišljevanje Jezusovega trpljenja ena najpomembnejših in duhovno najkoristnejših duhovnih vaj. K temu premišljevanju more pomagati tudi vsakdanja molitev dveh Oče naš, dveh Slava Očetu in dveh Zdrava Marija iz zgornjega pisma.
Dobro bi bilo te molitve moliti vse življenje, Mariji pa prepustimo, da milosti molitev nad tri leta daruje komu drugemu po Njeni volji in izbiri.
http://www.catholictradition.org/Christ/true-letter.htm  Na tej povezavi si morete prebrati več o pravem Jezusovem pismu.