QUIS UT DEUS ?!

ponedeljek, 24. december 2018

VSE NAJBOLJŠE ZA PRAZNIK TVOJEGA ROJSTVA,

moj preljubljeni Jezus - edini in en sam Bog z nebeškim Očetom in Svetim Duhom - z vsakim utripom mojega srca ter z vsakim dihom mojih pljuč!
       Brezmejna Ti hvala, da si prišel na Tvoj svet, da nas rešiš greha, hudičev in pogubljenja! Brezmejna Ti hvala za Tvojo ljubezen, dobroto in usmiljenje, za Tvojo molitev, pomoč in varstvo!
      Najprej in predvsem pa se Ti zahvaljujem za Tebe samega, za nebeškega Očeta in Svetega Duha,  Zza darovalca, potem pa za darove -za našega Stvarnika, Odrešenika in Sodnika - za naše in moje vse!



JEZUS, EDINOROJENI IN NOVOROJENI, ŽIVI V JASLICAH NAŠIH DUŠ IN SRC ZDAJ IN VEKOMAJ! HVALA, HVALA TI!
 
Image result for božič na slovenskem
 
Blagoslovljen Božič in enako novo A.D. 2019 vsem bralcem mojega bloga!