QUIS UT DEUS ?!

ponedeljek, 25. marec 2019

VSE NAJBOLJŠE ZA TVOJ PRAZNIK GOSPODOVEGA OZNANJENJA,

moja pre ljubljena vedno Devica Marija, z vsakim utripom mojega srca in z vsakim dihom mojih pljuč!
       Naj bo hvaljeno Tvoje ime, moja Mati in kraljica, zdaj in vekomaj, za vse, kar si za nas naredila in pretrpela!
        Prosim Te, upodobi moje srce in srca vseh mojih vernikov, vseh Slovencev in vseh ljudi na tem svetu po Jezusovem, Tvojem in Jožefovem Srcu, da bodo vsi ljudje in vsi narodi na tem svetu postali tradicionalni Katoličani ter trad. Katoliški narodi, da se ne bodo pogubili ampak zveličali, in da bodo živeli v miru in prijateljstvu do Troedinega Boga Očeta in Sina  n Svetega Duha ter med seboj in z njimi samimi. Po Kristusu, našem Gospodu. Amen.



Image result for marijino oznanjenje