QUIS UT DEUS ?!

sreda, 18. oktober 2023

MOLITEV K JEZUSOVI PREDRAGOCENI KRVI


MOLITEV POTAPLJANJA V JEZUSOVO PREDRAGOCENO KRI




Jezus, ves dan na začetku potapljam v Tvojo Predragoceno Kri, ki je dar Tvoje brezmejne ljubezni.

Potapljam v Tvojo Kri vse ljudi, ki jih bom danes srečal, o katerih bom razmišljal ali se na kakršen koli način od njih kaj naučil.

Potapljam v Tvojo Kri moje najdražje in ljudi, ki se priporočajo moji molitvi. V Tvojo Kri potapljam, Gospod, vse situacije, ki se bodo pojavile, vse stvari, s katerimi se bom danes ukvarjal, vse pogovore, ki jih bom imel, delo, ki ga bom opravljal in moj počitek.


Kličem Te, Jezus, na vse te situacije, opravke, pogovore, delo in počitek.

Prosim Te, naj Tvoja Kri prežema vse ljudi in stvari, prinašajoč osvoboditev, prečiščenje, ozdravljenje in posvečenje v skladu s Tvojo voljo.

Naj danes zasije slava Tvoje Krvi in naj se razodene njena moč.

Sprejemam vse, kar mi danes pošiljaš v slavo Tvoje Krvi, v korist sv. Cerkve in v zadoščenje za moje grehe, vse to prinašajoč Bogu Očetu po Marijini priprošnji.

Dajem se popolnoma na razpolago Mariji, prepuščajoč ji mojo preteklost, prihodnost in sedanjost, brez pogojev in brez zadržkov. Amen.