QUIS UT DEUS ?!

četrtek, 18. september 2014

DEVETDNEVNICA IN LITANIJE SV. PAPEŽA PIJA X.


DEVETDNEVNICA K SV. PIJU X.
 
 
       Preslavni pontifeks, sv. Pij, predani služabnik našega Gospoda in ljubeči Marijin otrok, kličem k Tebi, svetniku v Nebesih. Darujem se ti, da boš vedno mogel biti moj oče, moj varuh in vodnik  na poti svetosti in zveličanja. Pomagaj mi v spolnjevanju dolžnosti mojega življenjskega stanu. Izprosi mi veliko čistost srca in gorečo ljubezen do notranjega življenja po Tvojem lastnem zgledu.

       Papež Najsvetejšega Zakramenta, uči me ljubiti sveto mašo in sveto obhajilo kot vira vse milosti in svetosti, in da bom prejel ta zakrament kolikor bom mogel pogosto.
       Nežni oče ubogih, pomagaj mi posnemati Tvojo ljubezen do mojih bližnjih v besedi in dejanju. Tolažnik trpečih, pomagaj mi nositi potrpežljivo moj dnevni križ in s popolno vdanostjo v Božjo voljo. Ljubeči Pastir Kristusove črede, izprosi mi milost, da bom pravi otrok svete Matere Cerkve.
       Sveti Pij, preljubljeni sveti oče, ponižno prosim za Tvojo mogočno priprošnjo, da bom prejel od Jezusovega Božjega Srca vse potrebne milosti za mojo duhovno in časno blaginjo. Še posebno ti priporočim naslednjo milost...
       Veliki pontifeks, ki ga je Mati Cerkev povišala do časti oltarja in me pozvala, da Te kličem in posnemam kot svetnika, imam veliko zaupanje v Tvoje molitve. Iskreno zaupam, da bo, če je Božja volja, moja prošnaj uslišana po tvoji priprošnji zame pred Božjim Prestolom. Sveti Pij, prosi zame in za tiste, ki jih ljubim. Prosim Te, po Tvoji ljubezni do Jezusa in Marije, ne zapusti nas v naših potrebah.  Naj doživimo mir in veselje Tvoje svete smrti. Amen.

(Bogu v zahvalo za podeljene milosti sv. Piju molimo Oče naš, Zdrava Marija in 3x Slava Očetu.)

                                                                           MOLIMO

      O Bog, ki si obudil sv. Pija X. za vrhovnega Pastirja Tvoje črede in ga na poseben način obdaril s pobožnostjo do svete Evharistije, z gorečnostjo do Tvojih Božjih resnic in z ljubeznijo do Tvoje liturgije, prosimo Te, da se bomo mi, ki častimo Njegov spomin na Zemlji, mogli veseliti Njegove mogočne priprošnje v Nebesih. Po Kristusu, našem Gospodu. Amen.



LITANIJE NA ČAST SVETEMU PIJU X.

(za privatno rabo)
 

 
Gospod, usmili se
Kristus, usmili se
Gospod, usmili se
Kristus, sliši nas
Kristus, usliši nas
Bog Oče nebeški, - usmili se nas
Bog Sin, Odrešenik sveta
Bog Sveti Duh
Sveta Trojica, en sam Bog
 
Sveta Marija, Božja Mati, prosi z nas.
Sveti Pij, prosi za nas.
Goreč za svetost življenja,
Otroški v ponižnosti in preprostosti,
Junaški v samožrtvovanju,
Goreče predan maši,
Zgled notranjega življenja,
Zvest učenec Božjega Učitelja,
Ljubeči otrok Naše Gospe,
Učitelj teologije in Svetega pisma,
Obdarovan s sveto zgovornostjo,
Zavetnik duhovnikov in bogoslovcev,
Kristusu podoben ljubitelj duš,
Zgled duhovniškega življenja,
Ljubitelj otrok,
Podpora družinskemu življenju,
Ljubljen od ljudi,
Neutruden v delih ljubezni,
Nežni prijatelj ubogih,
Sočuten do potrebnih,
Nežen do trpečih,
Zdravitelj bolnih,
Goreč za obnovitev vsega v Kristusu,
Apostol pogostega obhajila,
Papež Evharistije,
Predan duhovni in družbeni blaginji človeštva,
Papež Katoliške akcije,
Mučenec za mir,
Apostolski pospeševalec verskega pouka,
Slavni poglavar Kristusove Cerkve,
Neustrašen branilec Božje resnice,
Služabnik Božjih služabnikov,
Moder Pastir Kristusove črede,
Da se bomo učili spoznavati in ljubiti našega Odrešenika,
Da bomo obvarovani greha in duha sveta,
Da bomo vedno sledili učenju in zgledu Tvojega življenja,
Da bomo ljubili sveto mašo kot središče naše svete vere,
Da bomo pogosto prejemali sv. obhajilo za posvetitev naših duš,
Da bomo predani otroci Cerkve,
Da bomo goreči v širjenju Katoliške Resnice,
Da bomo obvarovani od grozot vojne,
Da bodo narodi obnovljeni v pravem bratstvu s pravico in svobodo za vse,
Da bo Cerkev uživala pravi mir in varnost v slavo Boga in v zveličanje duš,
 
Jagnje Božje, ki odjemlješ grehe sveta, - prizanesi nam, o Gospod
Jagnje Božje, ki odjemlješ grehe sveta, - usliši nas, o Gospod
Jagnje Božje, ki odjemlješ grehe sveta, - usmili se nas
 
 
V/ Prosi za nas, sv. Pij.
R/ Da postanemo vredni obljub Kristusovih
 
 
MOLIMO
 
O Bog, ki si povzdignil sv. Pija X., da je bil vrhovni Pastir Tvoje črede in si ga posebno obdaroval s pobožnostjo do svete Evharistije, z gorečnostjo za Tvoje Božje resnice in z ljubeznijo do Tvoje liturgije, nakloni nam, prosimo Te, da bomo mi, ki častimo njegov spomin na Zemlji, uživali njegovo mogočno priprošnjo v Nebesih. Po Kristusu, našem Gospodu. Amen.