QUIS UT DEUS ?!

ponedeljek, 15. september 2014

DEVETDNEVNICA NA ČAST SV. BENEDIKTU

SVETI BENEDIKT


Preslavni sv. Benedikt, vzvišen zgled kreposti, čista posoda Božje milosti! Poglej me ponižno klečečega pred Tvojimi nogami.
Rotim Te, pri Tvoji ljubeči prijaznosti, moli zame pred Božjim Prestolom. K Tebi se zatekam v nevarnostih, ki me dnevno obdajajo. Varuj me prem mojo sebičnostjo ter pred mojo brezbrižnostjo do Boga in do mojega bližnjega. Navdihuj me, da Te bom v vsem posnemal. Naj bo Tvoj blagoslov vedno z menoj, da bom mogel videti Kristusa in služiti Kristusu v drugih ter delati za Njegovo Kraljestvo.
       Milostljivo mi pridobi od Boga tiste prednosti in milosti, ki jih tako zelo potrebujem v preizkušnjah, nesrečah in tegobah življenja. Tvoje srce je bilo vedno polno ljubezni, sočutja in usmiljenja do tistih, ki so bili preizkušani ali v kakršnih koli težavah. Nikogar nisi pustil brez tolažbe ali pomoči, če se je zatekel k Tebi.  Zatorej kličem Tvojo mogočno priprošnjo, zaupajoč v upanju, da boš uslišal moje molitve in mi izprosil posebno milost in dar, za kar goreče prosim...
       Pomagaj mi, veliki sv. Benedikt, da bom živel in umrl kot zvest Božji otrok, da bom tekel v milini Njegove ljubeče volje in dosegel večno srečo Nebes. Amen.