QUIS UT DEUS ?!

sobota, 20. junij 2015

DEVETDNEVNICA NA ČAST SV. VIDU, MUČENCU


PRIPRAVLJALNA MOLITEV

VSEMOGOČNI in Večni Bog! Z živo vero in spoštljivim češčenjem Tvojega Božjega Veličastva, ležim z obrazom na tleh pred Teboj in kličem s sinovskim zaupanjem Tvojo najvišjo velikodušnost in Tvoje usmiljenje. Razsvetli temo mojega razuma z žarkom Tvoje Nebeške luči in razžari moje srce z ognjem Tvoje Božje ljubezni, da bom mogel premišljevati velike kreposti in zasluge svetnika, v čigar čast opravljam to devetdnevnico in da bom sledeč njegovemu zgledu posnemal kot on življenje Tvojega Božjega Sina.

Poleg tega Te prosim, da mi po zaslugah in priprošnji tega mogočnega pomočnika milostno uslišiš mojo prošnjo, ki jo po njem ponižno polagam pred Te pobožno govoreč:"Tvoja volja naj se zgodi na Zemlji in v Nebesih."...Milostljivo in naklonjeno jo usliši, če je v Tvojo večjo slavo in v zveličanje moje duše. Amen.

MOLITEV NA ČAST SV. VIDU

PODELI NAM, o Bog, na priprošnjo sv. Vida dolžno spoštovanje vrednosti naše duše in njenega odrešenja s Predragoceno Krvjo Tvojega Sina Jezusa Kristusa, tako, da bomo za njeno zveličanje srčno prenesli vse preizkušnje. Daj tega Tvojega mladostnega služabnika in pogumnega mučenca za vodnika in varuha Krščanski mladini, da bodo mogli posnemajoč njegov zgled po zmagovitem boju prejeti krono pravice v Nebesih. Po Kristusu, našem Gospodu. Amen.

KLICANJE SV. VIDA

SV. VID, preslavni Kristusov mučenec. V Tvoji mladosti si bil izpostavljen hudim in nevarnim skušnjavam, toda v Božjem strahu in iz ljubezni do Jezusa si jih zmagoslavno premagal. O ljubeznivi, sveti mladenič, zaradi Jezusove ljubezni Te goreče prosim, pomagaj mi s svojo mogočno priprošnjo, da bom premagal zle skušnjave, da se bom izognil vsaki priložnosti za greh in tako ohranil brezmadežno obleko nedolžnosti in posvečujeoče milosti Božje in jo prinesel neomadeževano pred Sodni stol Jezusa Kristusa, da bom mogel za večno uživati blaženo gledanje Boga, ki je obljubljeno tistim, ki imajo čista srca. Amen.

MOLITEV

Moj Gospod in moj Bog! Darujem ti mojo prošnjo združeno z bridkim trpljenjem in smrtjo Jezusa Kristusa, Tvojega Sina, skupaj z zaslugami Njegove Brezmadežne in Blagoslovljene Matere Marije, vedno Device, in vseh svetnikov, in še posebno s tistimi od svetega pomočnika, v čigar čast opravljam to devetdnevnico.

Poglej dol na mene, usmiljeni Gospod! Podeli mi Tvojo milost in Tvojo ljubezen in milostljivo usliši mojo molitev. Amen.