QUIS UT DEUS ?!

torek, 21. oktober 2014

DOGMATIČNI VESOLJNI TRIDENTINSKI KONCIL, 7. SEJA, KANON 13
(3. marec, A.D. 1547)
TRIDENTINSKI DOGMATIČNI KONCIL
 
 
Najpomembnejši Katoliški apologetik, John Salza, ki je po poklicu pravnik, je v eni od zadnjih številk "The Remnant" zapisal:
 
"Tisti Katoličani, ki zanikajo dogmatično učenje Tridentinskega koncila, da mora nekdo maševati samo "sprejete in potrjene obrede" Cerkve, so formalni heretiki in zato zunaj Cerkve."
Vendar v članku pravi nadalje:"Na primer, neki neveden Katoličan je nekdo, ki hodi k Novus Ordo maši ne vedoč, da je po Božjem zakonu obvezen, da je navzoč samo pri sprejetih in potrjenih obredih Cerkve in da Novus Ordo ni takšen obred. Takšen Katoličan, ki nikoli ni izvedel resnice o tej stvari, je neveden in v zmoti, a ni heretik. Zato torej ostaja član Cerkve."
Kako se torej glasi ta dogmatični kanon 13 in kaj pomeni za nas in naš čas? Vsebina kanona je naslednja:
 
 
13. Kdor trdi, da je sprejete in odobrene obrede Katoliške Cerkve, ki se navadno uporabljajo pri slovesni delitvi zakramentov, dovoljeno prezirati, ali da jih smejo delivci brez greha samovoljno izpuščati ali da jih more katerikoli Cerkveni pastir spreminjati v nove in druge, bodi izobčen.
(Kanon morete najti tudi v knjigi dr. Antona Strleta, Vera Cerkve, Celje 1977, str. 294)
 
 
Ta dogmatični kanon pomeni, da je Novus Ordo maša nezakonita maša, ker ni potrjen in sprejet obred. Takšen obred je samo tridentinska sv. maša in še nekaj obredov, ki so imeli v času Tridentinskega koncila nekaj stoletno tradicijo.
To tudi pomeni, da papež Pavel VI. ni imel pravice spreminjati maše in drugih obredov za podeljevanje zakramentov. Vsi, ki so vedeli za ta kanon, in so ga zavestno kršili, so bili ipso fakto izobčeni in enako je tudi danes.
 
 
Potem, ko to vemo, nam more biti bolj jasno, zakaj je bilo po koncilu toliko izstopov duhovnikov, redovnikov, redovnic in Katoličanov laikov iz Cerkve. Potem je mogoče razumeti, zakaj se dogajajo v Cerkvi takšni vnebovpijoči škandali in takšne nepravilnosti - od papeža navzdol -in zakaj je tolikšen odpad od prave vere in morale v hierarhiji in med laiki.
Edina rešitev za Cerkev je torej, da se vrne k sv. tridentinski sv. maši, ki je sprejet in potrjen obred in zato k trad. katoliški veri in morali. Kajti Jezus vlada s križa, tridentinska sv. maša je pa nekrvava obnovitev Jezusove žrtve na križu nebeškemu Očetu.
 
 
Lex orandi lex credendi je staro latinsko načelo, ki pove, da naša molitev in sv. maša, ki je najpopolnejša molitev in Jezusova daritev, določajo našo vero in obratno. Zato ni čudno, da se v Cerkvi, kjer vlada modernistična sekta, dogajajo takšne stvari, ker mašniki od papeža navzdol mašujejo nezakonito Novus Ordo mašo, kjer Jezusa oskrunjajo z obhajilom stoje in na roke in večina vernikov hodi k tej nezakoniti maši, pri kateri ne morejo izpolniti nedeljske dolžnosti in ne prejemajo milosti za zveličanje ali pa le zelo omejeno, če so v nevednosti. V kolikor pa vedo, kaj se dogaja in kaj določa dogmatični kanon 13, 7. seje Tridentinskega koncila, so pa ipso fakto izobčeni, zunaj Cerkve in na poti v pekel. Dokaz za to je življenje večine modernističnih duhovnikov in vernikov, ko živijo enako kot neverni ali laživerni in krivoverni pogani.
 
 
Dokler se ne bodo modernisti vrnili nazaj k zakoniti sv. maši in zato k pravi tradicionalni katoliški veri, se bo kriza v Cerkvi in svetu nadaljevala, kajti staro latinsko načelo pravi, da kakor gre Katoliška Cerkev, tako gre svet.
 
 
Molimo za to, da bo papež čimprej posvetil Rusijo Marijnemu Prežalostnemu in Brezmadežnemu z vsemi škofi sveta, da bo to Srce Kraljice Nebes in Zemlje čimprej slavilo zmago skupaj z Jezusom Kristusom, Kraljem vseh kraljev, v srcih seh posameznikov, družin in narodov v Sloveniji in po vsem Božjem svetu!