QUIS UT DEUS ?!

ponedeljek, 13. oktober 2014

PETNAJST OBLJUB ZVESTIM MOLIVCEM ROŽNEGA VENCA


PETNAJST OBLJUB BOŽJE MATERE DEVICE MARIJE TISTIM, KI MOLIJO ROŽNI VENEC

(dano sv. Dominiku in bl. Alanau de la Rocheu)



1. Vsem, ki bodo zvesto molili rožni venec, obljubljam svojo posebno zaščito in polno milosti.

2. Tisti, ki bodo vztrajali v molitvi rožnega venca, bodo prejeli neko posebno milost.

3. Rožni venec bo močno orožje proti peklu, uničil bo grehe in pregnal krivoverstvo.

4. Rožni venec bo pomagal rasti v kreposti in v dobrih delih, prinesel bo oblije Božjih darov za dušo, ljubezen do sveta bo preobrnil v ljubezen do Boga, dvignil bo srca, da si bodo želela božanske in večne dobrine.

5. Tisti, ki se mi bodo zaupali po rožnem vencu, ne bodo izgubljeni.

6. Tiste, ki bodo pobožno molili moj rožni venec premišljajoč o skrivnostih odrešenja, ne bodo strle nezgode in tudi ne bodo umrli slabe smrti. Grešniki se bodo spreobrnili, pravični bodo rasli v milosti in postali vredni Većnega življenja.

7. Tisti, ki so iskreno vdani molitvi mojega rožnega venca, ne bodo umrli brez tolažbe Cerkve ali brez milosti.

8. Tisti, ki bodo molili moj rožni venec, bodo našli v življenju in v smrti Božjo svetlobo, polnost Njegove milosti in bodo prišteti med blažene.

9. Hitro bom rešila iz vic duše, ki so vdane molitvi rožnega venca.

10. Pravi otroci mojega rožnega venca bodo v Nebesih deležni velike slave.

11. To, kar boste prosili z rožnim vencem, boste prejeli.

12. Tisti, ki bodo širili rožni venec, bodo dobili po meni pomoč v vseh svoji potrebah.

13. Od svojega Sina sem dosegla, da bodo imeli vsi prijatelji rožnega venca nebeške svetnike za svoje brate v življenju in v smrti.

14. Tisti, ki zvesto molijo rožni venec, so moji dragi otroci, bratje in sestre Jezusa Kristusa.

15. Vdanost mojemu rožnemu vencu je posebno znamenje predestinacije.


***********

Sveti Janez Bosko je v nekem videnju z nebeškim vodnikom z vrvjo udrihal po velikanski kači, ki se je ujela v zanko vrvi, potem pa tako divje opletala na vse strani, da ji je odpadlo vse meso in je ostalo samo njeno okostje.

Ko je nebeški vodnik vrv zložil, dal v neko skrinjo, jo zaprl, potem pa odprl in rekel Don Bosku, naj pogleda, je svetnik videl, da se je vrv oblikovala v napis: AVE MARIA. Nebeški vodnik mu je razložil, da ta napis pomeni molitev rožnega venca, s katero moremo premagati vse peklenske hudiče.

To je pomembna obljuba Nebes nam Katoličanom vojskujoče se Cerkve. Boj z Božjo in Marijino pomočjo proti grehu, peklu in modernizmu, ki je po besedah sv. Pija X. sinteza vseh herezij, mora biti naš "vsakdanji kruh", kajti samo tako si bomo zaslužili Nebesa. In v tem boju moremo zmagati samo s pomočjo prave - tridentinske sv. maše in vere in s pomočjo tradicionalnih molitev in rožnega venca s 15 skrivnostmi. Marija ta rožni venec imenuje MOJ ROŽNI VENEC, ker nam ga je ona podarila in razodela. Za to brezmejno milost ji bodi s Troedinim Bogom večna hvala in zahvala z vsakim utripom našega srca in z vsakim dihom naših pljuč!


MARIJA, KRALJICA ROŽNEGA VENCA, PROSI ZA NAS!