QUIS UT DEUS ?!

četrtek, 16. februar 2017

LITANIJE LJUBEZNI DO BOGA


LITANIJE LJUBEZNI DO BOGA OČETA IN SINA IN SVETEGA DUHA


(Sestavil jih je papež Pij VI., A.D. 1717 - A.D. 1799)


Gospod, usmili se.

Kristus, usmili se.

Gospod, usmili se.

Kristus, sliši nas.

Kristus, milostljivo usliši nas.

Bog Oče nebeški, usmili se nas.

Bog Sin, Odrešenik sveta, usmili se nas.

Bog Sveti Duh, usmili se nas.

Sveta Trojica, en sam Bog, usmili se nas.


Ti, ki si Neskončna Ljubezen, LJUBIM TE, O MOJ BOG. *

Ti, ki si me prvi ljubil, *

Ti, ki mi zapoveduješ, da Te ljubim, *

Z vsem mojim srcem, *

Z vso mojo dušo, *

Z vsem mojim razumom, *

Z vso mojo močjo, *

Bolj kot vso posest in vse časti, *

Bolj kot vse užitke in veselje, *

Bolj kot sebe in vse, kar mi pripada, *

Bolj kot vse moje sorodnike in prijatelje, *

Bolj kot vse ljudi in angele, *

Bolj kot vse ustvarjene stvari v Nebesih in na Zemlji, *

Samo zaradi Tebe, *

Ker si Ti največja Dobrota, *

Ker si Ti brezmejno vreden, da si ljubljen, *

Ker si Ti neskončno popoln, *

Tudi, če mi ne bi obljubil Nebes, *

Tudi, če mi ne bi zagrozil s peklom, *

Tudi, če me preizkušaš s pomanjkanjem in nesrečo, *

V bogastvu in uboštvu, *

V sreči in nesreči, *

V zdravju in bolezni, *

V življenju in v smrti, *

V času in v Večnosti, *

Združen z ljubeznijio s katero Te ljubijo svetniki in angeli v Nebesih, *

Združen z ljubeznijio s katero Te ljubi blažena Devica Marija, *

Združen z brezmejno ljubeznijo, s katero Ti Večno ljubiš Samega Sebe, *


MOLIMO


Moj Bog, ki imaš v nepojmljivi obilnosti vse, kar je popolno in vredno ljubezni, zatri v meni vso pregrešno, čutno in neprimerno ljubezen do bitij ; zaneti v mojem srcu čisti plamen Tvoje ljubezni, tako da ne bom ljubil ničesar razen Tebe ali v Tebi, dokler Te ne bom mogel iti, popolnoma použit od svete ljubezni do Tebe, ljubit za vso Večnost z vsemi izvoljenimi v Nebesa, v deželo čiste ljubezni. Amen.