QUIS UT DEUS ?!

torek, 26. december 2017

VSE NAJBOLJŠE MOJ PRELJUBLJENI JEZUS

za Tvoj rojstni dan z vsakim utripom mojega srca in z vsakim dihom mojih pljuč!
       Brezmejna Ti hvala, da si prišel k nam, da nas rešiš s svojim trpljenjem in s smrtjo na križu. Vso Večnost se Ti hočem zahvaljevati za to in Ti biti iz srca hvaležen za Tvojo dobroto, ljubezen in usmiljenje in za Tvoje odpuščanje.
        Prosim Te, moj dobri Jezus, upodobi moje srce in srca vseh ljudi po svojem ponižnem in krotkem Srcu, po Marijinem Brezmadežnem Srcu in po Jožefovem očetovskem Srcu, da se bodo vsi ljudje na svetu spreobrnili in postali tradicionalni Katoličani, vsi narodi pa tradicionalni Katoliški narodi! Hvala Ti z vsakim utripom mojega srca in z vsakim dihom mojih pljuč - zdaj in vekomaj!


Related image